29. oktoobril 2014. aastal teatas Tallinki suuraktsionär AS Infortar soovist omandada suurosalus Estonian Air-is. Võlavaba rahvusliku lennukompanii eest pole turismi- ja transpordikogemusega ettevõte nõus maksma rohkem kui sümboolse ühe euro. [1] [2]

Miks on nii, et võlavaba lennuettevõtte suurosalus saadakse tasuta? Miks on nii, et Warren Buffett-i nõu miljonäriks saamisel on alustada miljardärina ja investeerida lennufirma aktsiatesse?

Need küsimused ajendasid mind uurima Eesti lennuliiklust ja võrdlema seda naabritega. Kuidas erineb lennuaegade ja -sihtkohtade valik Tallinna, Riia ja Vilniuse vahel? Kas airBaltic ja Finnair on kasumi mõttes olnud edukamad kui Estonian Air?

Neile ja teistele küsimustele saad vastused järgmisest videost:

 

 

Kui sul tekkis soov sarnaseid jooniseid teha, saad lennuliikluse visualiseerimisega alustada selle eestikeelse materjali abil.

Videos näidatud sihtkohtade andmed on augustikuu seisuga.

 

Ole kursis ka järgmiste postitustega:

 

Loe ka:

Kategooriad: Analüüs, Eesti, Statistika

Avalda arvamust